?>
Saftım şeytan aklıma girdi doğruyu düşünemedim çok ama çok pişmanım...
Daha 20 yasında kişilik olarak son derece salak biriyim insanlara hemen inanıyorum.
Geçen sene bir sevgilim oldu çok masum akılı, ağır başlı, düzgün birine benziyodu.
Sonradan sonraya davrnışlari değişti sinemaya gitik ilk olarak öptü beni sonra göğüslerime filan elledi.
Arkdaşıma anlattım normal şeyler dedi ne biliyim kaşar olduğunu!!!.
Bir ay olmadan kuzenimin evi var dışarda rahat takılamıyoruz filan dedi davet etti.
Başlarda gitmek istmedim. İkna etmeye çalıştı bende kandım salak gibi aptal gibi eve gittim.
Şerefsiz köpek soydu beni önce öpüştük ben bakire olduğumu ve daha önce bu tür şeyler yaşamadığımı söyledim.
Arkadan yapmaya çalıştı kendimi sıktğımdan hiçbisey yapamadı.
Sadece seviştik öyle söylim yani. Ama ben o günden beri çok pişmanım.
İşin en kötüsüde 2 senelik sevgilisi varmış onu benimle aldatıyormuş yani tamamen beni kullanmak istemiş.
Dunu öğrenmemle daha da pişman oldum.
Kendimi o..bu gibi hisediyorum. Nasıl yaptım ben böyle bir hata. Salak gibi ona inandım aylarca töbe bile edemedim.
Bu olayın üstünden 2 sene geçti. Utancımdan piskolojim yerle bir oldu. Annemin, babamın yüzüne bile bakamıyorum.
Artık sonra kimseyle güvenemiyorum erkeklerden iğreniyorum kendimden.
Saftım şeytan aklıma girdi doğruyu düşünemedim çok ama çok pişmanım unutamıyorum o yaşadıklarımı !!!!
Kaşar mı oldum, namussuz mu oldum, yoldan mı çıkıyım hala kızım bakirim ama bu yaşadıklarımı nasıl unutcam ne yapcam bilemiyorum.

Benzer Hikayeler


bilmeden merhaba demişsin
Biriyle ilk tanıştığin anı düşünmek ne garip, Sende ne yaralar açacağını hayatında ne anlamlara geleceğini bilmeden merhaba demişsin
Devamını Oku
Sen de istiyorsan eğer dedi, bende hemen "Evet" dedim pişmanım
"Sen de istiyorsan eğer..." dedi, bende hemen "Evet" dedim pişmanım Çok büyük heveslerle başlayan evliliğim bi o kadar büyük bir hüsranla son buldu. Daha kötüsü de boşandıktan sonra her şey bitmiyormuş. Sorumlulukların daha da artıyormuş. 5 yıllık bir sevgililik döneminin ardından evlendik eşimle, tabi ki artık eski eşim. Aslında ilişkimiz her geçen gün daha da kötüye gidiyordu ve evlenmemiz mantıksızdı. İkimizde yanlış olduğunu biliyorduk ama ilişkimiz bir kısır döngüye girmişti yani ya evlenecektik ya da ayrılacaktık. Ailelerimiz de zaten pek destek olmadı "Olsun biz yaparız" dedik. İkimiz de çok ç Daha fazla oku
Devamını Oku
Son Pişmanlık
Her gece olduğu gibi aldım kalemimi elime başlıyorum karalamaya nazlı defterimi. Naz yapıyor her gece yazma gıdıklanıyorum diyor. Ben gülemedim sen gül diyorum ona ve başlıyorum yazmaya. Belki de pişmanlıklarım bir iskambil destesinde ki tek bir kart olsa bütün evreni kaplardı. Sessizce oturup konuşsam onlarla dinerdi belki içimdeki sızı. Acı vermezdi belki o kadar, tenimin çürüdüğünü hissetmezdim geceleri. Kokusunu almazdım çürümüş etin. Gözlerim kaymazdı gecenin bir vakti zifirini karanlıkta ki suretine. Biliyor musun? Pişmanlıklarım hep bana ayak bağı oldu şu hayatta. Hep kendime dedim ki ben bu hayat sanki başka birisi tarafından kullanılm Daha fazla oku
Devamını Oku

Yinebirgün Hikaye paylaşım platformu

Herkesin bir hikayesi var...